Ens ha encantat aquesta casa!…, per la zona, per ser planta baixa, per l’amplitud, pel sol i la llum que té, pel que ja està reformat, pel jardí, per la piscina, per la barbacoa…. i per les possibilitats que té encara per donar-nos!!
* Construïda en planta baixa l’any 1976 en una parcel-la total de 800m2!!!!
* Reformada i actualitzada en bona part: tancaments d’alumini i vidre doble, bany complet, il-luminació, zona de barbacoa porxada i tancada, portal del garatge, porta principal…
* Consta de 220m2 construïts tots en planta baixa distribuits en:
– 4 dormitoris
– 2 banys
– cuina i rentador
– menjador i sala d’estar
-sala polivalent
-zona de barbacoa
* A més a més pràcticament tota la planta de la casa és semisoterrani, cosa que ens dona espai addicional de molt bon aprofitar!
* Calefacció de gasoil, dos aparells d.aire acondicionat i descalcificador.
•Què té TAMBÉ de molt bò??? Doncs que es pot entrar a viure perfectament i es pot acabar d’actualitzar mentre hi vivim.
Mireu-la i ens dieu!!!!



